Wednesday, July 8, 2009

You are NOt aLone "osHiN"

aduh,hidup kamu sgt kosong oshin,
jiwa engkau terumbang ambing,
bagai perahu ditgh2 lautan dlm..
kenapa,mengapa engkau jadi begini?

engkau harus berdiri diatas kaki sendiri,tanpa org disekeliling yg perlu buat engkau tersenyum..
engkau masih sihat dr segi fizikal walaup0n mental engkau agak parah disaat ini...

mane pergi merayau kegembiraan aku dulu2 nie,da sesat tak nak balik ke ape??
dulu aku seorang yg periang tp sekarang aku tgk diri aku sendiri pon dah nk muntah, bersendirian tanpa hala tuju,duk lam bilik diam2....memikir benda yg x penting,buat otak aku hang je,aku perlu format balik otak aku nie,

ape yg penting "kerjasama" itu wonderpet lah ngok!!aku sesorg celah mane aku nk kerjasama..
kerja sorg2 lah doi!!

busan kan klu sorg2,aku bukan anak tunggal,atau pon anak terbiar,anak haram apertah lagi...
aku seorg anak yg tercampak jauh dari kawan2,dipisahkan oleh segala kegembiraan dan keceriaan aku....argHHh....kenapa Harus begini kehidupan aku?sedihnye aku...tapi aku pura2 happy dihadapan org....konon2 aku bahagia duk kat tempat yg menjahanam segala impian aku... dari dulu aku xsuke disini.....busannn,tiada ape yg perlu aku cari gali kat sini,ini bukan dunia aku...duit bukan menjamin segalanye ngOk!!wonderpet tolong selamat kan aku...kami x besar dan kami x kuat..........hahhaha

sape yg nk tolong nyanyikan lagu micheal jackson tok aku nie...sesuai betol ngn jiwa raga aku yg parah sekarang nie...aku layan lagu ni hari2...buat ak
u same2 nk ikut mati je ngn micheal jackson nie..berhantu betol lagu nie..hahhaha..jiwa aku makin parah...

Another day has gone
I'm still all alone How could this be
You're not here with me

You never said goodbye
Someone tell me why

Did you have to go

And leave my world so cold..

MJ bring me together with u....iM aLOne...im alone,really alone :(

2 comments:

  1. knape tak happy ni??
    sakit lagi ker??
    ke gaduh dgn BF??
    ke bosan??
    jom nyanyi lagu wonderpet same²....
    (tpi xingat lirik la, kuikui)

    ReplyDelete
  2. awat sedey sgt ni Oshin da vinci??

    ReplyDelete