Tuesday, July 7, 2009

aku kepenatan

testing..testing 1,2,3

hehhe..

wah alhamdullilah..aku masih bernafas,ketika kini,
tp aku agak kepenatan disaat ini,ader je benda yg xsudah,
aku mahu berehat panjang,tooolonggg jgn ganggu aku...desss!!

presentation tgh hari nnti,aku akan buat yg terbaik..
oshin,i wish u da best n good luck okey...

kepala aku berdenyut2 mcm jantung yg sedang beroperasi..
tapi ini bukan penghalang bg aku,aku kene kuat beb!!

lepas tu,aku xth ape yg akan jadi ngn idup aku nie...
balik ke melaka atau pon dok diam2 kat sini..

kehidupan yg kusut dan huru hara tanpa hala tuju,
kesihatan aku yg kurang stabil sejak kebelakangan ini,membuatkan hidup aku kurang gembira,
aku perlu jumpe doktor ini saje jalan terbaik utk aku....aku takut,aku sgt takut,aku lemah....

tuhan berikan ku kekuatan....arghhh!!

3 comments:

  1. xth sakit pe..
    kene jmp doktor br th..

    maybe kurang darah,darah rendah,kurang air dan lain2...

    saye sgt lemah...arghh..

    berdenyut2 kepala nie :(

    ReplyDelete
  2. harus cepat sembuh!!
    jgn muram² & suram²...
    hehe :D

    ReplyDelete