Wednesday, July 1, 2009

larat dan tidak larat...

  • aku kurang sihat...secare tibe2 :(
  • badan ku lemah..
  • aku mahu pulang...ke melaka menghabiskan hari2 ku di sane....
  • aku terbaring & terus berbaring...
  • kenape tibe2 begini yer....
  • kasiannye diri aku tika ini..tiada sape disisi
  • aku risau dgn wabak pelbagai penyakit disaat ini...
  • ya Allah kau jauhkan hambamu dgn penyakit2 ini
  • kalau aku kene tahan wad skali pon,ini saje wasiat aku..."kwn2 doakan oshin cepat baik ye..oshin mahu hidup lame di dunia ini dan mencari kebahagiaan yg belum berjaya dikecepi sepenuhnye"
  • kalau rs2 aku dah lm x memblogkan diri,mean aku telah...........Ya Allah kau jauhkan aku dari smuanye itu...ada byk perkara yg perlu aku lakukan disini...
  • tapi ape2 pon maafkan dose2 ku yg kecil mahu pon besar,halalkan segala2nye
  • aku terus tdooo lagiiiiii :(~~~

3 comments:

  1. tak baik fikir yg bukan²!!
    jgn lupe mkn ubt!!
    smoge cepat sembuh... :D

    ReplyDelete
  2. oitz.jgn mengarut a.duduk umah baik2.nanti leh cepat sembuh. ;D

    ReplyDelete
  3. iyeahhhh!!
    saye masih iduP...

    alhamdullillahh :)

    ReplyDelete