Tuesday, July 14, 2009

FOCUS-FOCUS KEPADA SATU BENDA,GO OSHIN GO

  • oits!!!!!!!!aku selalu tulis blog2 yg sedih je bulan nie,jiwa aku konon2 makin parah,nk touching je....bueks!!
  • ini bukan blog nak menagih simpati ataupon buat org menangis,sedih,banjir 3 baldi,tisu kiri kanan macam tgk drama2 di televisyen tue,tapi inilah kehidupan aku sebagai seorang yang bernama OSHiN..hehehe,hidup aku same mcm drama jepon OsHiN tue,keperitan hidup aku...cume aku dh moden sikit,masak dh gune dapur gas,dah pakai sluar jean n t-shirt,kimon0 da x main dah...hahhaha(cet!! da start r tu merepek,tepuk dahi sikit)
  • ok,skrg aku mahu FOCUS kepada sesuatu benda yg bole buat aku lupe akan sesuatu yg BOSAN,MENYAKITKAN HATI, ataupon dgn lebih tepat benda2 yg buat LIFE AKU NIE SUFFER..(SILA FOCUS!!)
  • kehidupan terumbang ambing aku perlu buang jauh, dlm diri aku,jangan engkau kembali lagi wahai KESEPIAN,KESUSAHAN,KEPAYAHAN,KEDUKAAN DAN ..... KE-KE yg sekutu dengannye..hahaha(malas nk tgk kamus)
  • mungkin aku perlu cari part time JOB bagi melupakan segala KE-KE diatas...aishh!!
    tukang cucikah?tukang kebun kah?tukang masak kah?tukang urut kah?ape2 jela,janji rock...
  • kehidupan baru yg sekarang adalah aku perlu pandang kehadapan bukan kebelakang lagi,mencapai segala cita-cita aku selama ini sebagai ape ek?aku pon tak tahu nak jd ape?tapi yg penting aku nak BERJAYA DALAM HIDUP DAN BAHAGIA DISISI KELUARGA AKU...yang tak tahu bape tahun lagi akan dibina,1thn,2thn.3thn,4,5,10thn lagi..hahaha(sgt kerepot dah time tu aku)
  • aku tak mahu lagi hidup dalam kepura-puraan atau dlm bahase kamus nye HIPOKRIT,pura-pura gumbira dalam hidup padahal kat dalam sengsara bagai nak rak...pura-pura ketawa luas2 macam lautan hindi tapi sebenarnye tgh menangis air mate darah sedalam lautan pasifik....ces!!pandai berlakon kan ini Oshin...
  • aku mahu bukak buku baru dah...otak aku dah berjaya aku format,semoga tak hang lagi yo!!segala karat2,lumut2,telah aku kikis abis-abisan..tak bg chance,kasi berkilat...
  • hanye KAU ku panjatkan doa..semoga aku mendapat petunjuk dan hidayah dariMU dalam hidup ini...dapat jodoh yg baik2,macho2,kacak2,segak2....dan yg paling penting dapat membimbing insan yg bernama OSHiN...AMIN...

2 comments:

  1. mcm ni bru ok...
    no more touching²...
    go go oshIn........

    ReplyDelete
  2. tq biskut marie yg sll follow up bc blog oshin yg ntah pape nie..

    i will try okeY...

    focus to da rite way n dun belok2...hehehhe

    go oshin go

    ReplyDelete