Tuesday, July 21, 2009

dulu aku admire die...tp skrgg??

eh2...smlm dpt msg dr someone yg mcm aku kenal di tagged..muke agak familiar..

dgn ayat "sombong ae mastura ",then i think maybe he knw more bout me coz he knw my real name..hehhee..

skodengnye skodeng page die...sah!!ini kawan lame aku..si kamarul azri bin hamzah..
atau lebih dikenali dgn panggilan kamarul anak roti canai oleh kwn2 aku..hehehe sbb bapak die pagi2 dh bukak kedai roti canai dan kdg2 dibantu oleh die...aku pon x tahu sgt tp sumber2 yg dipercayai kate mcm tula...sedap betol kate kawan2 aku,pagi2 b4 jejak kaki kesekolah pekena teh tarik ngn goti canai gareng 2 keping,layan seyh!!

kami pon brmsg2 di tagged..die kate aku semakin comel dan rugi x mengorat dulu...cet!bile dh lawa smua org nk kebas...dulu c0mot momot smua x mau layan..puas kenyit2 mate...hehehhe

ptg td die msg aku lg di tagged,dgn hajat mahu meminta no phone aku..aku pon dgn ikhlas memberi...

dgn beberapa minit kendian,tipon aku berbunyi,di sebabkan phone aku nie dh biol sikit,aku kene gunekan cahaya lain tok memastikan sape yg call..wah no digi,sape lak nie??takut utk diangkat..mane tahu along ke?org gas ke?org perabot ke yg call?tp aku trus tekan button hijau tanda "answer",wah sore lelaki yg agak macho...brad pit melayu call aku nie :)

opps..kamarul azri kan?hehehe...kami berbual agak lame 1 jam lebih2 sikit...smua buku dan citer lame di flashback kembali satu persatu...time nie lah filem baru bukak lik..hehhe

yg xtahan,mase form 2,aku admire die sgt2...sbb die manis ala2 shah rukh khan melayu n agak2 giler2 remaja sikit,aku suke style die sebab die sgt slumber dan xder nk cover2 macho nie,yg paling aku suke...die sgt pengeli wanita...konon2 budjet hot...cis!!no women no cry,trademark die dulu..anti p0mpuan!!hahhaa
tapi aku mmg suke yg type2 mcm nie bg aku,ni 1 cabaran utk aku usha2 die...jual mahal itu baik tok jati diri aku....

so 1 day,2 february 2001,aku telah prepare tok memberinye hadiah utk birthday nye yg ke 14thn,umur cmni pon dh pndi nk admire2 org...hehe,aku pon da lupe cmne crnye aku bg die..
tp yg pasti bukan aku yg bagi,mybe aku mintak tolong kwn2 aku..org ke 3 itu penting,hehehe

bualnye bual petang td,die ingat akan music box itu,tp sampai skrg x th sape yg bagi...jeng jeng jeng,aku dgn berani...memberi tahu yg aku lah org yg memberi hadiah itu sbab aku admire giler ngn die...sampai diary 2001,byk name2 die dalam diary tu,konon2 memang minat gilerla,hehhehe

wah...die sungguh terperanjat,dan die marah aku sebab kenape x bgth dari dulu...
zaman sekolah dulu masing2 tgh comot,nk bgth suke kt org pon malu..so bg hadiah pon tanpa name..sebab takut bile org tahu kite yg bagi,terus nk pandang muke kite pon x mau dah...
nak2 plak die anti p0mpuan...agi aku tkt..kami pon ketawa bersama2..mengingat kan hal dizaman kanak2 itu....tapi skrg bg aku..

Friend is friend and never change...dun want to lose any friend
friendship never end....

tp die msg2 aku di HP dgn nada serius utk menjalinkan hubungan itu kembali...erksss!!patut kah aku melayannye....

oo tiiiiidakkkkkk!!....itu citer 8 thn yg lepasla....argghhhh!!!larikk pecuttt!!

3 comments:

  1. hehe nama mastura ke?mana datang oshin tu plak?haiyo.

    ReplyDelete
  2. dah cun baru nak terhegeh kan..??
    hye², bye² la....
    nmpk mcm x ikhlas je...
    :D

    ReplyDelete
  3. amir syafik:oshin tu amik kat dlm kamus jepon..hehhe

    biskut marie:tulah manusia,beli benda cantik smua nk dekat,kalau benda hodoh,comot smua lari...
    dunia2....

    ReplyDelete