Saturday, July 25, 2009

bile aku akan memilikinye~~

  • petang tadi aku der appoinment di new york skin care,biaselah pompuan x lari dgn kecantikan,walaupon aku rock n roll tp penjagaan kulit tue penting beb!!gua memang idamkan kulit yg licin tanpa kawah2 dipipi...arini aku x wat facial,aku beli product die je,bis da wet,haiya!!nk cntiknye psl wajib bis wet...si dia tidak ketinggalan menemani aku,ceh2...aku msti kelihatan cantik dimane saje dimate die...
  • selepas tu kami merayau2 di mid valley,g usha2 movie jap,kali ke 3 nasib kami kurang baik utk menonton ice age 3,semua sudah abis dikonker oleh manusia2 yg bernafsu gile movie,benci aku..
  • kami pon blah dari situ dan terus mencari pot utk mengenyang kan perot yg sedang lapaq,aku makan nasi ayam,si dia mkn grill chicken,aku berasa sgt kenyang,dan x mampu utk berjalan lg...waktu2 mcm nie memang sedap pat landing kat katil...
  • kami pn berjalan2 tanpa hala tuju,tibe2 aku ternampak sesuatu yg sgt menarik...wow syg!!gitar yuna.....cantiknyeeee,aku pon melihat gitar2 itu didepan cermin,tgh siyok aku skodeng2...si dia menarik tgn aku,tanda suh blah...hmmm,boringnye kalau pasangan kite tak punyer minat yang same...keciwa aku tertonggeng2 lam ati..huwaaaaaaaa!!
  • bile lah aku pat beli gitar2 nie ek??xkisahlah tahu goreng ke x mcm man kidal tu,dasat siutt die main,sampai gigit2 gitar,memang power rangers betol,wa ckp lu beb!!...tapi janji aku pat beli seketol pon dah kire ok dah...kalau aku beli skrg mahu kene hambat aku pakai gitar tue ngn mama..."kau ingat kau tu ahli muzik!!kuarr kau dari sini!!"(mcm citer mak mertuaku lak,mama aku nie,xbest langsung..)
  • xpe,sok2 aku dah bekerja dan punye wet sendiri,pasti aku akan memiliki kau,wahai gitar!!jage2 korang...sungguh terseksa impian aku nie...arghhh!!

No comments:

Post a Comment