Friday, July 24, 2009

it hurt to lose a friend...x mauuu...

setelah selama 4 bln aku menunggu kabar brite dari sorg kwn aku yg penuh dgn tanda tanye,akhirnye segala2nye terungkai setelah die kembali muncul di YM secara tibe2 tanpa aku duga.. im happy!!he came back!!yahoo!!terima kasih Ya Allah...

aku msg di hp,di fs di YM,semua tanpa reply back,aku sgt sedih diatas kehilangannye secare tibe2 tanpa pesan,rerase aku xder pon wat pape slh silap,hari raye ritu aku dh mintak maaf dari ujung gambut smpi kuku kaki,tup2 lak die senyap,aku cube calling die,tp....aku mematikan saje niat murni aku sebab aku rase mungkin die xnk diganggu lagi,eh!!aku bknnye nak menganggu juz mahu tanye kabar...cian aku bile teringat akan die,aku msg2 gak..even 1thn,100thn tanpa jawapan,aku tetap mahu bermsg2 tanda aku ingat kwn...(100 thn lg aku da der lam kubur,da reput pon)

aku sgt hargai semua kwn2 aku,bg aku persahabatan memang tanpa perhujung,xtahu lah aku org2 lain,mungkin pakwe leh cari lain, tp kalau kawan susah sikit nk cari sm pangai,ader yg baik der yg x baik,der yg senang didampingi,pala otak leh layan,selalu wat joke2 yg leh terima akal...cumil tul kwn2 aku nie...

even kami lum penah jumpe,tapi penah bertentang mate di web cam YM aku,aku sgt hargai tali persahabatan itu...kami decide setelah die abis study bulan 5 ritu mahu jumpe,itu perjanjian KAMI,then setelah die menghilangkan diri,segalanye terbatal...jumpe atau x bukan menjadi persoalan sgt bg aku,yg penting bile berkwn perlu ader keikhlasan,kejujuran,rupe bukan penting pon janji dorang baik dan kepala dorang aku leh masuk....

kt bwh nie ialah hasil lukisan cik master_xecko kepada cik oshin,i miss dis moment lah master walaupon xder bape nk seni sgt,muke aku pon xcumil mcm reality(cis perasan)tapi aku suke n bile tgk lukisan ini buat aku tersenyum kembali...thanks master 4 being my friend and i hope our friendship forever n ever...

isi perbualan semasa kami berYM td kire2 pukul 8mlm waktu malaysia,kolumpur-
24 july 0
9/jumaat keliwon/umah kongsi aku :-

oshin_davinnci2008:promise,dun leave me again?
master_xecko:eh2 mcm bF u lak....haha
oshin_davinnci2008:im scared to lose u as my friend..eh2...kwn lg penting,klu kwn tinggal kan 1000X i sedih
master_xecko:klau bf tinggalkan u..
oshin_davinnci2008:xper...leh cari lainn..kwn x leh cari lain :)

No comments:

Post a Comment