Thursday, July 16, 2009

menghitunG hari..

aku takut nak melangkah ke bulan depan,atau dikenali sebagai bulan OGOS..
4hb 0gos ni si dia akan bertukar kerja dan kemungkinan besar die akan berhijrah ke tempat lain...meninggal kan KL,sedihnye jiwa raga aku dgn berita itu..

wah!!!tidak!!aku akan berkeseorangan laGi nampak gayanye
puase lagi?buke sorang-sorang ke?huhuhu...

hmm...baru je hubungan kami nak berbaik2 atau dgn lebih tepat,luke lame nk sembuh,tambah plak ngn dugaan lain,
ape2 pon aku happy sebab akhirnye die berjaya mendapatkan ape yg di impikan selama ini...
kalau rezeki x kemane kan...usaha dan doa itu penting!!

12 julai ritu,genap usia perkenalan kami selama 2 thn,kejap je mase,die pon lupe akan tarikh keramat itu,mujurlah aku tibe2 teringat,cekap gak otak aku nie lagi....hehe,almaklum la aku yg skodeng page die dulu kat friendster,pertama kali tgk terus rs suke...sbb posing pic2 die smua slumber2 je...cumil sungguh,aku suke sgt,semuanye adalah memori dlm otak aku...aiishhh!!mase terus berlalu....

semoga segalanye baik2..amin..
nie adalah pic zaman mude2 kami...time tu xberkedut agi...hahaha
eh!!i miss our sweet memory la..erghh...wanna back to da future

No comments:

Post a Comment