Wednesday, July 1, 2009

kehiduPan yg barU~~

wahhh...rini bucuk Ku telah start bertugas,happy sungguh die smlm mase shopping baju di Jusco,aku pon tumpang gumbira bersame,rs mahu lompat2 sebab die akan mengajar dekaT KL jgk x jauh dari umah die,ini yg die mahu kan,hehehe,walaup0n kami hanye br kenal hampir 2 bln tp aku rs kami mempunyai chemistry yg kuat,terima kasih kerana menerima otak aku yg giler2 nie...kuat mengarut2,byk ckp,kdg2 emo jgk,sorry...wah!!aku pn suke kwn dgN ini bdk bucuk..hahhaha

dikotak fikiran aku,aku happy tp lepas ni,mungkin kami xder mase tuk bersame selalu,aku paham...aku cukup bahagia bile tuhan kurniaankannye utk aku,dielah yg melenyapkan segala kesunyiaan aku disaat ini,terima kasih ya Allah...engkau mengetahui ape yg aku mahu...

ermm..aku akan kembali ke kehidupan aku yg lame,every weekend spent time aku ngn family di melaka,lpas kelas aku akan blk melaka...arghh...busan dgn keaadaan ini,ulang alik2,buat aku penat je...bile lah smua ini akan berakhir,dessss~~

mama akan call..."oshin klu xder class blk je...dok menganga kt KL tu wat pe..."arghhhh!!
inilah kehidupan yg perlu aku lalui...iyahhh!!busannyee...

cepat2 bis study...
dpt kete,kete ape aku nak??mama oshin buntu....

honda jazz??viva??myvi??kete tolak??
adesssssssssss~~

2 comments: