Friday, July 17, 2009

yahoo...convocation day....

dari kiri:idah(sepupu kak rozie)sinah(pshycology student)hana(akak sinah,engineering)oshin(penyibOk jahanam)kak rozie(management student)

wow!! arini 18 JULAI 2009 bersamaan HARI SABTU,hari2 gumbira para2 graduaan university aku.....semua tersenyum riang termasuk aku...hahaha
tompang sibuk gak kat sane...

walaupon pagi2 aku dh jd bibik.serve org breakfast,kekok gak aku kt dapur,10kali kose 2 aku gase air teh td..hahahaha,mane th kot termasin ke?termasam ke?aniaya family org je aku nie..

pagi2 agi aku telah di amanah kan oleh kak rozie dan emaknye utk menyiadakan sarapan pagi utk abg,adik serta sepupunye..bukan ape dorg dah terlambat benor nk g ke dewan...aku dgn tersenyum terus mengangguk tanda setuju...baiknye aku..yes!!dpt pahala lobeh rini...
pastu aku akan jd mcm pemandu pelancong family kak rozie utk ke kolej,melihat detik2 sejarah
kak rozie bergelar mahasiswa,eh siswi ke siswa ek?belasah jo la labu...mls aku nk tgk kamus dewan 4 inci tebalnye...berat!!

yeahh!!!aku dah convo...dushhh..jangan perasan kau oshinn!!g lik umah bace bukU...
tahun depan baru kau layak convo,bak kate mama pakai topi senget.....

hancurs!!!

jumla g layan movie ice age 3 kat mid valley ar lagi bagus!!frushh tonggeng2 aku nie...

No comments:

Post a Comment