Wednesday, July 22, 2009

keinginan ku yg rakus...

pas grad,aku mahu memiliki sesuatu yg belum pernah aku dapat :)

  1. kereta(wajiB,disponsor oleh mama,sayang sgt die...thankz)
  2. video camera (wajiB)
  3. laptoP saiz kecik (wajib sebab laptop aku dh zaman jep0n)
  4. handphone baru,ipod@blueberry@nokiah(sunat,sebab aku rs x bape nk penting sgt,tp hp aku dah gelap,HARUS tukar!! :( )
  5. renovate rumah,depan,belakang,kiri,kanan,luar dan dalam (wajib walaupon umah aku tinggal org bape ketol je)
  6. opis aku sendiri(wajib,senang aku nk merawat kambing2 aku)
  7. veterinar,(wajib!!pas da bis wet semua,beli2 benda nie..perlu ada kerja tetap,ape lg kire kambingla,business juta2,hahaha)
  8. BMW 3 series sudeY,kete faberet aku,muahh!!(lepas dah kaya,jgn lupe org lak,mama n keluarga tp klu xder wet,aku tgk jela smbil lidah terjelir...)
  9. last skali ialah,studio jamming tuk bakal anak2 laki n ppuan aku(walaupon aku bongok bab2 muzik nie,biorla anak2 aku yg terrer+power+rock bermain alat muzik nie)
okey lah itu saje setakat nie..sok2 klu der terpikir lg,update lah baru....rakus,rakus..aumss!!

No comments:

Post a Comment