Thursday, July 16, 2009

bayar yuraN...yuran 00o yuran

ades!!1 subject je dah cecah RM1000++,
kalau RM1000 aku leh sopping sakan,eh-eh tak,xmau sopping2 dah nk kompol2 dulu buat deposit kete,hahhaha..

mahal betol yuran sekarang,meleleh aku tgk account aku mase kuar wet td..hahaha,
terima kasih mama,jasamu amat2 ku kenang,nanti dh koje nanti oshin ganti balik ae wet yg dah susut tu...muaahhh!!

cis!!padahal dlm hati,pesal lak kene bayor yuran,kalu terus dlm account aku tu kan bagus,simpan sikit2 lame2 jadi bukit...hehehhe..

ader 2 subject lagi ye perlu dibereskan,itu pn 1 subject agi x offer next sem,disebabkan next sem ialah short sem,jadi aku kene lah extent agi 1 more sem....owhh damn!!
aku cube2 merayu kat head aku mahu examption subject yg offer next sem tu,tp malangnye..
kiro punye kir0 credit hour aku x cukup agi 2 hours,tp itu kiro2 pakai pala otak je,lum kire agi gune calculator,aku harap keajaiban akan berlaku...amin ya rabbal alamin....

klu nasib x sebelah aku,aku kene gak amik,lame betol dh otak aku nie belajar,da mls betol dh nk pegang buku dah,tulah dulu sape suh extent lame benor,kan dh lame nk tamat,padan muke aku skrg....

2 subject nie pon dh cecah 4 angka gak yuran die,xder ke yg 2 angka atau 3 angka je,
duit ini bukan utk korang lah,duit nie utk aku,masuk lam account aku diam2,pastu tahu2 je...
dh leh kuar kete power2 kan,suke je korang telan duit mak bapak aku byk2 kan...cis!!

napelah ayah x msk kan aku kat ipta je,xderlah..buang duit mcm air,nie 1 sem je duit dh mcm air paip terbuangg...klu ipta leh gak aku simpan2 tok hari2 tua....hehehhee..

no matter what,i must study hard this sem,n next2 sem...
no more repeat paper,no more dreaming,no more enjoy k...

mama kate,buat betol2 oshin jgn nk sik main je.....dh kerepot dh kau tu....
erghhhh!!


2 comments:

  1. study kat mane..??
    blaja sungguh², bru bole dpt kje yg bagus...
    bile keje da bagus baru dpt kete yg power²...
    huhu
    :D

    ReplyDelete
  2. ipts yg cekik darah org,hahaha
    of cos nk study hard n no more smart2,ganas betol..
    tq 4 ur support..kete idaman saye,BMW 3 series
    saye mahu memilikinye 1 hari nnti..amin :)

    ReplyDelete