Friday, July 17, 2009

al-kisah ...ice age 3...

  • biase weekend2 nie akan menjadi hari dating kami,time nie lah org kate nk melepas kan rindu kat pasangan memasing...jiwang karat tul!!bueks!!muntahhh aku...
  • walaupon aku penat tahap kerbau kene bajak sawah,aku tetap berkeras mahu g menonton ice age 3,balik je umah pas keletihan sesi bergambo,sib baik kamera tu x leh brckp klu leh,mahu die sumpah2 korang...hahaha,tuan aku nie bengong betol...penat dh nie...sik klik2 je...ingat ko punye penat je ke??bis aku yg dok dr td sik sengeh,dh mcm iklan gigi dah..ko x pk lak??naik lenguh gusi aku nie...adehhh!!!
  • lik umah,pat tdo kejap,telefon berdering plak,tanda si dia sudah smpai,kesat2 air liur lebih kurang terus kuar...hari nie kami merempit,celok kiri n kanan...sampi sudah times square,disbbkan BF aku nie lum mahir lg jalan mid valley,kami decide mahu ke times square saje..tepat dan cepat!!
  • BF aku nk tgk ice age 3 imax,aku layan je,tp malang xde lak...cume transformer je yg der..
  • kami pon g usha2 tiket yg bese,skali 7.10pm n 8.30 sudah bis di jual...aku sgt marah tahaP megatron mahu belasah optimuse prime..
  • sudah x tdo 1 hari,mahu menonton tiada movie...mmg hampas!!aku terus buat muke tempeyek goyeng...aku salah kan die sebab lambat amik aku,smpi aku tertdo...times square smakin berapi2..si dia mengajak aku usha2 di pavilion,cube2 nsb...mule2 aku x nk..pastu aku nak...nie mule lah nk wat cite hindustan...kuch2 hota hai jap...
  • kami pn brjalan kaki menuju ke sane dgn muncung aku 4 depa...(trademark marah aku)smpi lak kt sn,si dia plak x mau tgk,die suh aku tgk sorg2...mmg nk kene cmpk gak die nie ke bwh nie kang,bisik ati aku dlm nada main2 :),setelah dipujuk oleh aku lebih kurang,kami pon terus ke kaunter dan memilih movie,maaf kak tiket 7.10pm da bis,8.30pm pn seperate seat,tinggal 9.25pm je...aku dgn muke sedey+penat+merajuK++++nk kene siku gak bdk nie kang...xnmpk ke muncung akak da 4 depa nie...bongok!!mrh aku dlm hati dgn berani....dan terus blah...
  • blk aku jalan laju2 meninggal kan si dia bertatih2 sendiri,bkn x mau jalan same,tkt mulut aku nie akan berkate sesuatu tanpa menghiraukan perasaannye,slh menyalahi antara 1 sm lain..mmg x lari dlm 1 hubungan..jadi aku tekat mahu bersendirian utk beberapa minit...
  • setelah ok,aku mengajaknye ke kg br utk mkn ala2 barat...aums....die pon setuju dan die pon memulas minyak dgn lajunye....mmg layan betoi chicken chop dio...licin aku sental,jarang aku mkn smpi licin jd cermin...geramnye pasal xpat tgk ice age 3,aku bedal smpai abis tanda aku marah++geram,padahal gelojoh...benda sedap....hahhaha
  • perot aku agak boncet,dan terlelap seketika di atas motor....ni adat,pas mkn mmg nk membute,tibe2 aku terasa angin deras meniup2 rambut aku...
syg,kamu bwk mcm ribut..
tapi meter kamu tetap kat sekat 2o je?
  • errrkkkk....

No comments:

Post a Comment