Thursday, January 7, 2010

zaman sekolah dulu-dulu

nak cite pasal zaman sekolah memang byk kenangan manis dan pahit yg masih disimpan dalam kotak fikiran aku yg semakin berkarat nie...biaselah zaman mude2 dl,sangat femes meskip0n kurang cantik dan tak diminati org,sape yg nak kalu pegi sekolah mate stim je....mcm x mandi pagi seyh!!mate da nk cmtu nk wat cmnekan...

bile kawan2 sibuk bercouple,aku pon ingin mencuba tp bile mengorat sik lah kene reject...mcm haram je dak laki dulu2....berlagak,sombong mcmla ensem sgt....tong sampah lg machola..hahaha
kepada bdk laki yg ms dulu eksen ngn aku,padan muke korang skrg nk rayu2 ngn aku,nk kipas2 aku,nk belanje tgk movie lah,blah la korang!!zaman da berubahla dunia da maju,aku semakin comel+cun+bersosial+perasan!!hahaha...sape suh dulu eksen ngn aku,berambus jauh2!!tiada maaf bg mu...syuh!!

kat belakang buku tulis sekolah aku dulu,aku suke tulis mcm2,puisila,sajakla,lagu lah,name bakal2 anak2 aku lah..sengal gile!!berangan kuat dlm kelas,kdg2 lukis karton bile boring...tibe2 1day cikgu seni aku,leh lak ceroboh ke page belakang skali...alamak kantoi!!die leh bc segala isi hati puisi,sajak aku,lirik lagu pon die bc skali mase dlm kelas tu.........malu ya amat time tue,10 inci tebal muke aku.....1 kelas tahu aku minah jiwa2...ader yg gelak guling2 bile tgk aku,merah muke....sengal tol cmne leh terbongkar nie....acik malu......................!!!
sejak dari peristiwa itu,aku da x berani lagi conteng2 kat page belakang tu....malu siotttt,tobat2....

moral:ala cikgu dulu mcm x penah mude je,ntah2 lagi dasat dr saye...bagai pungguk rindukan bulan,cinta bak telur diujung tanduk.....hahhaha

No comments:

Post a Comment