Tuesday, January 26, 2010

S.M.I.L.E

  • happy.....hati diubati dgn ketawa sang pria yg tak HebaT,plus akak2 yg boleh dipanggil aunty....hehhehe
  • walaupon hati dilanda ribut taupan....gua sgt gumbira ini hari...
  • yg lepas biarkan terbabas....gua da x mahu pk lagi da....kasi delete dan bagi empty recycle bin...
  • arini opis gua dapat machine photocopy model baru,lengkap segala2nye,bukan saje copy,malah boleh print dan juga scan....gua diopis agak jakun...test sane sini...click2...benda baru mesti kasi belasah cukup2...hehehe
  • mase setting itu mesin,sorang abg MIS nie....memang lawak x ingat....gua leh ketawa kuat2 depan bos dan sekor lagi bos bahagian account....gua da xleh tahan da....lawak die memang dasat2..kalah raja lawak.....hahahha,gua tutup molot rapat2...tp xleh gak...memang die suke usik2 same gua....hati gua gumbira...mereka seakan2 memahami ati mendung gua...
    thanks...
  • name gua oshin dorang pertikai kan,gua malas citer pnjang,gua kate pakcik gua MD tu...tamiya morita,wow!!ini name gua sukati mak ayah gua lah nk bg name ape kan....
  • ditempat keje...gua dikategorikan staff yg pemalu,bile pakcik2,abg2,bapak2 tegur gua,gua buat xlayan,itu bukan bermakne gua sombong...sebenarnye gua MALuuuuuu...sowilah kalu korang ingat gua sombong,lu org memang silap org....sebenarnye gua memang kalau x kenal....gua malu nk cakap,nak senyum,nk kenyit mate,jeling2 ke ape...gua jalan muke tunduk ke lantai.....sopan x gua??xrugi buat menantu....ces!!
  • walaup0n opismate gua bukan sebaya dgn gua...dorang tua lebih 1othn dari gua dan masing2 punye family....sejak kehadiran gua di situ.....dorang pon da mcm sebaya je dengan gua....gua x layan citer2 ikan,ayam,masak asam pedas,gulai tempoyak ke ape....gua ajar dorang cmner nk jadi mude blk...terrer x gua??ajar cmne nk buat account facebook,yahoo,gune internet,dengar lagu rock n roll...memang layan dorang nie kepala gua...sikit hari gua ajak men bowling ke,karok ke....ini baru name jiwa mude beb!!
  • setakat nie...gua buat kelakar...dorang still leh ingat sampai esok....gua kasik dorang gumbira2 sikit dgn telatah gile gua....kasi ketawa guling2
  • sekarang walau benda tu sebesar kuman ke,mesti dorang bagitahu gua,kire gua nie kategori mcm leaderla....dan "kaki gosip",shin...shin...kau tahu x org tu....bla bla bla,shin..shin akak kan da buat da facebook.......bagussssssss aku cakap... :)
  • bos gua sayang gua...ape die suruh gua ikut,tapi belakang gua gosip2...,gua bkn secretaryla :(,ni die da gune blackberry tugas gua ringan sikit,kalau x,check email,balas email,call2..gua tension...kepala gua pusing2....
  • gosip terbaru...budak baru lepas SPM,mahu usha2 gua....ader sorang abg nie sampaikan pesan...gua tak layan...gua bukan budak2 lah....akak angkat ke,adik angkat ke,gua x layan...ini bukan citarasa gua.....gua tahun nie 23thn tapi belum cukup lagi,1minggu lg,dorang lak baru 18thn...bak kate org tua2 pon....mcm ubi belum empuk.....terus terang gua cakap...gua tarak minat....jangan sampai gua maki hamun itu budak....ces!!!
  • last word,gua happy sangat kerja dekat sini...kat rumah gua byk pk...kat tempat keje hati gua tenang....alhamdulillah

No comments:

Post a Comment