Thursday, January 21, 2010

:idle::

  • oppstt!! sory,berhenti memblog diri seketika,byk idea berlegar2 di kepala otak cume....penaipan aku kurang power dan berkesan utk berkongsi bersame2 bloggers yg lain
  • byk cerita memang nk sharing together2,but ape kan daya,mase mencemburi kite...ahaks!!mcm pantun plak ye......damn!!
  • eh2.....cume nk bgth kat semua,yg aku kembali sehat..leh lompat2 kijang da.....cumil ya!!
  • last week memang kesihatan kurang mantap..darah dalam badan turun mendadak ini semua angkara tiada tidur dan rehat yg cukup pada badan aku yg semakin longlai nie....
  • kene makan byk2,makan vitamin dan smua2 yg berkhasiat.....itu pesan doktor,kalau x ikut jgk sure umur aku x panjang......esok,lusa,tulat,lalat,gajah pasti jalan...huhuhu
  • this week plak,aku perlu kerja lebih mase dan kerja keras2,sebab aku ader cita2 dan impian yg belum terlaksane.................so,aku kene kumpul duit dengan seberapa pantas yg boleh,mcm lipas kudung yg cacat dan busuk,yuck!!!
  • jum same2 memburu impian...........................
  • semoga berjaya wahai gadis comel yg semakin pelik akal nye...........

"aku bukan aku"

No comments:

Post a Comment