Friday, January 22, 2010

kecewa tapi gua tetap cool~~~

ingat weekend2 nie nk buat aktiviti mcm2,alih2 lappy kesayangan aku plak xleh on....mood lansung terbang ke awan,dahi berkerut2,mulut cemik kebawah mcm ni ---> :(,bencinye....kalau time nk gaji jer...ader jer satu2 benda rosak lah,hang lah,biol lah......semua nk mintak tukar baru....baru ingat nk beli kan mama kabinet kitchen,sebab yg lame da gahai giler,sebulan lg msti runtuh ke lantaila jawabnye....pape pon aku msti tetap cool n sabar menerima ketentuan ni sebab lappy tu pon da 5 thn berjase dengan aku,kalau nk rosak pon memang da patut..tu pon da sehabis cermat da aku gune..taip pon sopan2 n slow je....kan kan kan my love acer......

call sane sini....call bf aku.....bla bla bla die cakap...nk confirm lagi aku msg EX aku,suh die call aku blk,padan muke die mmg saje nk abis crdit die...hahaha,"weh!!call aku skrg,urgent!!",x sampai 2 second tut tut tut bunyi vibrate hp maxis,hehehe...citer punye cite,die suh test dulu sape2nye adapter acer yg lain dulu..mybe tu yg rosak...aishh,mn nk cekau adapter yg lain,aku pon duk sebatang kara kt sinin,die x th ke woi....laptop bos plak toshiba...cmne nk curik2 test....abg ipar aku lak dell...mahu meletop hangus,rentung lak lappy kesayangan aku tu....

hati semakin x keruan....next week kene jugak blk melaka,kat sane ramai mangse2,pinjam jap dorang nk test je,kalau rosak leh tukar cepat,cume aku nk mencari jawapan pebenda alah yg rosak,xmahu otak aku penuh dgn tanda tanyer....i hate dis way!!!

kepada my love lappy harap bersabar ye syg.....aku akan cube mencari ape punca2 sakit ko,kalau perlu ko berehat,aku akan rehatkan ko,lame da ko bekerja dgn aku,suke,duka pahit getir selame ni...kite sharing together2 kan.....ko je yg selalu paham aku...

thank yOu sayang.....aku sgt hargai kau....emmuaaaaaaahss

No comments:

Post a Comment