Saturday, January 30, 2010

nak ape ye?

  • nak gitar boleh?(birthday aku tak lame lagi,jadi hadiah perlu direquest awal2)
  • perfume?xnaklah,nanti sembur sane sini abis jugak....lagi pon aku da xkesah sangat gune perfume mahal ataupon murah...its ok,janji wangi...hehehe
  • rantai name aku telah pon ditempah,insyallah kalau duit cukup ujung bulan 2 nie da boleh pakai,terima kasih sangat kat mama....muahs!!
  • abg kesayangan aku telah bersetuju membelikan aku gitar,tapi gitar yg murah2 dulu,kalau da pandai esok baru beli yg mahal2 plak,aku pegang janji die,dalam kepala aku da teringat2 libanez..hehe
  • cikgu??kalau nak belajar main gitar mesti ader sifu nye....kalau sendiri,dunia terbalik pon lum tentu pandai.....hmm,aku da tanye seseorg yg agak terrer bermain alat muzik,die setuju menjadi guru muzik aku...yeeeeeeeyeeeeee....tak lame lagi kelas akan bermula,soal yuran,hehehe,free kot cume kene dtg sendiri kat rumah die.....kalau die nak charge pon xpape...bayar aje..janji die ajar aku sampai pandai memetik tali gitar..
  • birthday party plak dalam perancangan,maybe buat mase cuti raye cina nanti,sebab time tu smua org tgh holiday,meriah sikit party tu nanti...
  • aish da 5thn x tiup lilin depan sedara mara,kawan2,jiran2....malunye acik da semakin tua...hehehe
  • ape2 pon...sudah tua,perangai pon mahu kasi tua,jgn mcm bebudak hingusan lagi...
  • yg penting semakin hari semakin comel dan kacak walaupon usia da menambah satu lagi angka.....hehehhehe,amin.....

No comments:

Post a Comment