Friday, June 12, 2009

musim cuti sekolahhhh telah tibe lagi



7 JUN 2009,AHAD
kalu cuti sekolah...biaselah...org sibuk buatt kenduri kawin... klu ari2 bese xleh ker?? xder pn dlm kitab Al-Quran kenduri kawin kene wat ms cuti sekolah... xphm aku manusia nie.... bkn ke cuti sekolah..org nk spent time ngn anak2 g holiday mane2 ke... ni sebuk lah dorg nk kawin......aisssssssssssssshhhh...

aku pn x terlepas peluang g
ke kenduri kawin kat area2 umah aku n kampung2 sebelah.... sampi naik kembung perott aku....adesss...

tanpa segan silu..aku telah menghadiri kenduri kawin kakak ex aku..
utk 2nd time nye... arini tema dorg pink colour....last year hijau daun pisang.. aku diwajibkan hadir oleh si die...bape kali die bgth suh mai umah die.... agak malas jgk lah aku actually...sbb jalan msk umah die tue...agak sesak n sempit...dgn dipenuhi kendereaan yg memparking kan diri di tepi2 jalan...makin sesak nafas aku.....klu aku ultramen...mahu je aku angkat n baling lam sungaii kt tepi tu jerkkk..makin tmbah panas aku nie...dlm hati...abis make up aku ilang.....hahhahahaha

setelah mencecah kan kaki di halaman umah die...aku nmpk si dia yg memakai bj melayu pink...tgh sibuk mundar mandir depan belakang....membusy kan diri dgn para jemputan....
aku pon memutuskan niat utk memanggilnyee...

aku x mkn nasi pon time tue...cume mkn kuih n buah limau...msti org tgk aku...budget diet ar..
padahal aku dah melantak kat kenduri kawin pertama td...1 pinggan penuh ngn lauk2...aumsss..

lpas...agak2 dh panas...aku pn nk angkat kaki..blah dari situ..ma
se nk g kat parking kete...terdengarr sore yg agak familiarr memanggil aku dgn panggilan "Mas" dgn beberapa kali, aku pn menoleh kearah sore yg x bape nk ensem ituu....HAHAHA

wahhhhhhhhhhhhh!!!jeng jeng....gupe2 nye kekasih lame aku....ingat die x pasan n x ingat dh rupe comel aku nie....hahaha..
die pon membebel2 kat aku...sbb..aku dtg x call die...x bgth die...

dlm hati aku...wajib ke aku call klu nk g kenduri kawin...
setahu aku....org2 main terjah jerk.... biarlah die bisik ati...agaknye..kl
u aku call die...die nk bg layanan istimewa kt aku... bersame dayang2 mengipas aku yg panas nie.....hahhaha...cet!!!

aku pon terus meluncur laju ke jalan ry meninggal kan die..
kami mahu pegi ke kenduri kawin seterusnye..... harap2
lauk dorang..ader sate,lakse,mee kari ke.... asik2 lauk sm je....buring aku.....

No comments:

Post a Comment