Saturday, June 13, 2009

hanye itu yg mampU




tgh hari td aku ngn bf aku g TESCO EXTRA CHERAS,biaselah nie mmg pot yg sll kite org pegi, kami mahu makan besar sikit rini,setelah hampir 2 minggu kami x mkn sm..
aku decide nk mkn Chicken Rice ShOp..so,bf aku ikot je janji kenyang..

mase otw g sane hujan plak turun dgn x bape lebat,disebabkan kami naik motor,aku pn basah sikit,
aku x ksh pon,walaupon aku dh biase naik kete,tanpa kene hujan,dgn aircond yg sejok,kerusi yg empuk lena bile tdo,aku rs naik motor agi romantic dan aku lebih suke bersederhana,belum masenye kami naik kete,bf aku pn lum ader lesen kete agi,aku plak x confident nk bwk kete di KL yg agak sesak sane sini,mahu aku langgar lori container,lori ayam nnti..
ape2 pn aku boleh belajar idup sederhana sikit,bersusah2 dulu lebih baik kan?xpe hanye itu yg MAMPu...

sampi je tesco kami pon mengorder,byk plak rs nye mcm lah aku leh abiskan smua,klu x abis tu mmg oshin lah namenye,hahahaha..


lepas mkn rs kenyang yg amat sgt,smpi aku rs nk landing atas motor,adesss!!mahu aku tergolek lak nie kang,aku pelok BF aku erat2,dgn hati yg gembira

vr0000000000000MMM!!sampi dh umah...Al-hamdulillah aku kekenyangan..

No comments:

Post a Comment