Tuesday, June 16, 2009

layan merah puteh kat u-tube


ini kisahh akuu sejak kebelakangann nie n aku gase kedepan xlame lagi...
aku selalu tgk cite yg touching tangkap lelehnye ar bak kate org mude...

aku nk share ngn korg semua pasal cite merah puteh nie...
aku rs cite die mmg best n buat aku menangis teresak2,sedih ya amat nie doi,
walaupon hero2 die aku rs x der r ensem n macho sgt mcm brad pit or tom cruise tp watak dorg mmg menjadi,cayala korg!!
maybe aku agak lambat layan cite ni kt Tv3 dulu,sbb aku klu nk tgk cite nk tgk dr mule2,klu dh separuh mls r...mcm xder feel,mcm minum air milo xder susu,xsodapp kan??

selama 2 hari aku x tdo2 melayan cite nie,arini br aku berjaya khatam kan cite die..
sgt best ending die..

buat aku teringat detik2 cinta n jiwang karat lak dlm cite tu..aishhhh!!bengOl tul perasaaan aku nie..pehal lak skrg ni jiwa2 nie,aku kan rock n ganas...adesss

watak anggun dlm cite tu (dira abu zahar) ialah kwn aku nye sepupu,memang friend n nice die nie,slumber n sempoi je orgnye,walaup0n anak datuk,tp wat2 low profile

nie lagu dlm cite tu,bile aku hayati betoi,buat aku sedih dan................ermmm

Anggun by Bau
Music : Ash BAU
Words : Ash BAU & Isma Yusoof

meski hati tak rela
bila dunia tak lagi untukku
sampai waktunya aku sendiri
hidup yang ku tak pasti

langkahku terhenti
tak mampu berlari
saat tangan yang digenggam
engkau lepaskan

aku
bernafas tanpa udara
tangisku tiada air mata
kerana semuanya berlalu manghilang
dan tak akan kembali

ku cuba menutup mataku
bila ku lelah untuk hidup
namun semuanya berubah di saat engkau hadir..

kau yang anggun
kau yang telah membuat aku kembali
ke jasadku
yang telah mati dan
kau sinarku

cahaya yang terang
untuk perjalanan yang lurus di

dunia sementara
mengejar masa itu pasti
buat aku
dan bersyukurku akannya.

No comments:

Post a Comment