Thursday, June 18, 2009

die kembali.........

dh bape hari aku x bergiat aktif utk memblog kan diri aku nie.. sejak2 bape hari nie mood aku agak xbape stabil,kacau bilau,huru hara,serabut otak aku dgn kehidupan seharian aku yg xterurus ni...

tgh hari td aku telah dikejotkan 1 ketokan yg agak ganjil,sejak bile lak housemate aku suke main ketok2 pintu aku nie,dgn mate yg agak sepet dan gambut yg mcm lepas kene ribut,aku bgn ngn muke yg slumber,kot2 der benda penting yg nk disampai kan oleh housemate aku ni.. crack!!pintu aku di bukak,aku tgk xder org,sape lak nk main gile ngn aku dikala aku tgh duk sedap tdo nie,mmg HaMm.......!!tibe2 muncul si dia,bagai mimpi,terpacak depan aku yg agakk selebet tahaP kucing br pas beranak nie :)

hai kenal lagi??aku terkaku dia
m,puas aku pk sape lak mamat yg ensem mcm ala2 brad pit melayu nie... setelah diselak2 buku diary aku lam otak aku yg agak berkarat dh nie,baru aku ingat... wow!!iskandar...is it U?die tersengeh2,aku pn menghempas pintu aku lik,aku landing lik atas katil aku,aku cube continue tdo lik tp xleh,aku rs mcm mimpi lak td,aku bgn dan terus basuh muke,tanpa amik breakfast aku terus ke hall mendapatkan mamat yg berubah 100% tu,hampir2 x kenal dh aku nie kat die nie memang bagai kan mimpi,patutla selama nie die sentiase bermain difikiran aku walaupon tanpa berita,seingat aku last aku jumpe die ms kat gig melaka,memang rock abis nie mamat time tu,rambut panjang kalah aku da mcm ala2 pemuzik jalanan yg tanpa hala tuju,hidup hanye utk muzik je..

setelah bergosip2 ngn die,baru aku th die telah kembali study setelah hampir setahun lebih menyepikan diri,tibe2 muncul dgn imej br yg agak matang n smart,buat ppuan2 kat college pasti tertanye2 sapekah mamat itu?machonyeee!!wow hot abis!! die kate die telah meninggalkan zaman rock2 nye,rambut panjang telah ditebasnye,sedih giler time nk potong,kami pon gembira dpt jumpe antara 1 sm lain,die pn kate aku dh byk beru
bah,dh membesar sikit,klu x dulu kecik je,n ayat last die kate,dah x skingurl lagi ke?? hahahhaa,nk tergelak aku dgr,zaman mude2 dulu leh r,skrg gua ala2 ppuan melayu terakhir ar

die dtg sini dgn housemate aku,housemate aku pn x kenal mule2 die,mane nk kenal dh klu dulu jiwa rock skrg jiwa sentimental..hehehhe,die kate die single mingle skrg,GF lame dh ditinggalkan sbb kuat cemburu,die tanye aku,aku kate BF aku stay KL gak,sesuai gak lah ngn housemate aku yg single gak skrg ni,leh lah klu nk manje2,hahhaa,mandai2 je aku nie


ape2 pon FRiendsHiP never End..i miss our sweet memory IS mase class Business Law dulu,g kelas semate2 nk brbual2 ngn aku n bergosip,kutuk org sn sini,kurang pahala aku je oi!!tp pape pon kami same2 terkantoi dlm itu kelas,aku dpt su
pp paper tp aku x seat pon,die plak failed!!hahha padan muke kiteorG,main2 agi..

aku pn x th aku leh close ngn ini mamat,padahal masing2 eg0 x mau tegur ms jumpe,wat dek je..
sebab aku rs..................argHhh!!bodoh r,tp lpas je 1 class Business Law kami start close,hari2 g class same,gosip same2....skrg die kembali lagi,adakah situasi kami tetap same mcm dulu??ekksss.....

pic nie pas presentation Business Law yg selamat dgn jayanye,so kami amik pic manje2 sikit dgn muke yg agak happy mcm masing2 menang duit 1juta..wow!!

No comments:

Post a Comment