Monday, May 3, 2010

selipor jepon

tadi mase dalam KTM nak menuju ke KL,aku duk perhati kerenah org.......
lame da tak tengok gelagat orang malaysia nie...free je tak kene pape bayaran pon.
tibe2 mate aku tertarik dengan dua orang mamat nie..........
aish....muke da leh tahan,pakaian smart,siap pakai sunglass lagi,hp da mengalah ahli koprat bunyik die,satu train kalu boleh nak dengar ringtone die...bergaya sungguh bisik hati aku ini org..
adoiiiiiiiiiiiii.............tibe tang kaki,selipor jepon ngn selipor g jamban yg bijik2 tu dorang pakai....

ishhhh....langsung tak kreatif budak2 zaman sekarang nie...klu da kacak mcm bradpit malaysia tue....kau pakai lah kasut yang mantap2 sikit.........tak pon sandle laki yg bese2 tu pon ok..ni selipor buruk mak korang g motong getah ke,korang g rembat....tak senonoh betol...jijik aku tengok.....cancel aku nak usha....eeee,selisih malaikat 44...

moral:kalau nak bergaya tue,biarlah berpada-pada,jangan luar je nampk kualiti tp kat luar koyak rabak....otak sempit!!!

No comments:

Post a Comment