Monday, May 3, 2010

bongok day+miskin day........

  • arini aku ke kolej nak settlekan byk benda,bayar sane sini...wallet jadik licin dan nipis,sekeping duit kertas pun tarak,termasuk simpanan di bank rimau,aku da kuarkan smua duit....
  • mampuih!!takkan nak balik jalan kaki kot,weiiiiiii!!aku buntu..
  • first time kejadian mcm ni menimpa aku....aku duk berpikir sejenak,mencari idea...
  • pandang atas,tiada jawapan,bawah pon xder...
  • ting!!!!!!!!call abg,masukkan duit dalam maybank oshin plsss!!duit oshin da kering nie,nk blik xder duit makan pon belom nie (buat2 sore sedey)
  • tibe2 mesej masuk "tgh meetinglah",xperlah oshin tunggu dulu..
  • mesej masuk skali lg "maybank 2 U tgh tergendala skrg,website pon xleh bukak.......
  • jantung aku rase macam nak tercampak ketanah da.....adoiyaaaaiiii,apelah suwey sangat arini..aku mandi pagi kot arini,gosok gigi smua complete 1pakej
  • hampir 2 jam gak bertapa kat kolej,berzikir,bertasbih...berdoa....cepatla ok bank oi...
  • ting!!dapat 1 idea,mesej ex Bf aku...."mula2 malu nak cakap tapi da terdesak sgt,cume jalan cite diubah suai sikit,bkn ape tkt sgt die dtg jumpe aku"
  • Hp berdering.....oshin duit da masuk....rase mcm nk melompat2 da rasenye....
  • muke aku berdarah balik,kalau tak biru je.takut sangat,tak dapat balik,sape nak antor oiii..
  • cepat-cepat aku mesej ex aku,supaya xpayah g bank masukkan duit...tapi die tak balas mesej aku,mungkin die tengah pecut skrg.......
  • tgk2 die balas kat hp maxis,"sori aku takder crdit tadi.....aku da nk pegi maybank da,ish ko nie,minggu lepas aku eksiden,ni aku duk umah kwn aku"
  • syg gak mamat durjana ni kat aku ek...ingat die xnk tolong aku tadi...pape pon aku rase mamat nie lah ex aku yg paling class dan best skali....mase zaman sekolah kot kenal dan bercinta sorok2,cinta 3 segi bak kate org...haha,cian die eksiden,kalau die terbace blog aku ni,aku nak die tahu....
  • i love our friendship forever n ever.........walaupon kau bukan milik aku....

No comments:

Post a Comment