Friday, February 18, 2011

Lain-Lain

  • memang bulan 2 adalah bulan hormon mengenyam terlampau.....
  • atau lebih dikenali dengan ati berbunga2...
  • kepada yg berbelanje semperna my birthday....thanks alot..
  • kepada my luv br0..thankz 4 da "sembonia wallet"...cumel sgt2..
  • semangat p keje membuak2......al maklumla...tak sangke plak ader owg admire kt aku...wow dasat!selekeh+comot pon org nk.....hahhaha
  • tp yg tak bestnye sedang ati bergumbira surat cinta plak sampeh.....haram jadah betol..tak abis2 nk saman parking.....ntah cerok mn aku mahu park pon tak tau da...gilak!
  • tak salah berkawan dengan berlainan bangsa n agama....
  • tapi..........nak lebih2 itu...not my style k....aku hanye manusia biase yg ingin berkawan,berkenalan,berkongsi cerita dan bergembira...
  • last2 ape yg aku dapat.....kecewa yg aku dapat...

"im still wanna 2 b frenz with u....but if u said 2 stop it...hw can i d0... (>.<)'"

No comments:

Post a Comment