Monday, February 7, 2011

ke- 24


tahun nie 24...
selamat hari beranak kepada cik oshin.....
sudah tua tapi muke budak2,bukan aku kate tapi org kate...
so,ader sedikit gembira kat situ,umur bertambah muke takde eftect ok r tue....
tahun demi tahun aku harungi.....ader yg gembira ader yang sedih,ader yg susah,ader yg senang...
aku setuju dengan statement,hidup kite umpama roda...kadang2 kat bwh,kadang2 kat bwh...

target aku tahun ini...ingin menyimpan duit,kalau boleh tahun lepas 1 guni,tahun nie nk up sikit 2,3 guni lah....opsst!hampir terlupe,tabung botol aku sudah mampat,da kene buat botol baru,sedikit gembira sebab tgk duit berwarne warni...pandai menabung budak oshin nie kate mama....gud2..

disamping itu....aku ingin menamatkan zaman bujang.....ceh!statement nk garang.....hahahha
insyallah klu ader jodoh....hope pilihan yg tepat n orang tu boleh jage aku....yang penting aku nak org tue dekat dengan aku selalu...leh nmpk depan mate,tak mau jauh2......sapekah itu?
insyallah jodoh,pertemuan tuhan yg tentukan....dan ini smua takdir...jgn melawan takdir tak baik......


dah2 jgn nk merepek....fullstop n sambung buat keje.....
daaaaaaa....



No comments:

Post a Comment