Monday, August 2, 2010

sms

ade orang suke sms jari lajut menaip kekiri ke kanan...mcm lipas kudung...
hp bukan 1 tapi dua....wow dasat siut!!

aku pulak,susah nak balas sms....kenape yek?
sms yg masuk aku akan kumpul sampai hujung minggu....
bukan sebab sayang dan suke simpan sms tue

tapi.............................aku sekarang da xder mase nk balas2 da..
bz sgt kerja aku skrg....sampai terlupe nak balas,bile weekend baru dapat balas sms2 kalian..
sowi beb!!

tapi dun wori bkn aku sombong atau menghilangkan diri...
ade je kat negeri melaka nie...cume ntah la skrg nie da x byk mase tuk enjoy....
celik mate je keje je ingat...nk carik duit byk2....tolong mama~~

lagik 1....maybe raya tahun nie,macam tak raye jerk,kene keje lah~~
huwaaaaaaaaaaaaa!!raya tak penting ke skrg??
ape nak jadik nie....life o life....

No comments:

Post a Comment