Saturday, August 7, 2010

dari hati ke hati

sedang orang bergembira,
aku pula berduka,
mencari arah yang benar,
adakah ini keputusan yang terbaik??
jalan pennyelesaian yang tepat??
kesudahan yang amat2 menyedihkan hati
bukan kegembiraan yang aku dapat??
kenape perlu ade kisah sedih dalam percintaan...
gagal dalam cinta memang amat2 memilukan hati
pasangan yang bagaimane yang kite semua impikan?
mase hanye dibuang bersame kenangan...
kenangan indah bertukar menjadi pudar...
siape salah?siape benar?
ape punca semua yang belaku....??
kenape tiada kepercayaan?
kenape hati semakin jauh....
kenape semuanye berakhir begini?
segala pertanyaan bermain dikepala..
tapi segalanye sudah terlambat......
lambat atau cepat...
ini adalah takdir yang perlu aku terima...
akal langsung tidak bergerak,hanye memikirkan DIA...
DIA adalah insan yang sentiase buat aku tersenyum dan gembira...
DIA adalah segalanya....
aku SAYANG DIA...aku RINDU DIA....
Tapi........
DIA BUKAN MILIK AKU SELAMANYA...
MAAF YANG TAK TERHINGGA....

SEMOGA KITE MENJADI KAWAN BAIK SAMPAI BILE2...
BIAR PON KITE TIADA JODOH....
TERIMA KASIH YA ALLAH PERTEMUKAN AKU DENGAN DIA...

budak jepon kamu sudah tiada~~

No comments:

Post a Comment