Saturday, March 20, 2010

nasihat...

lately,aku kerap memberi nasihat kepada kawan2 yg sedang mengalami kekecewaan dlm percintaan,kelemahan jiwa dan sawan tidak selera makan disebabkan mereka frust menonggeng dlm kisah cinta mereka....damn!!jiwa mereka seakan2 parah,dan rase separuh jiwa sudah mampus ditelan oleh hantu cinta....

bukan aku seorang pakar kaunselor jiwa atau pakar motivasi diri...aku cube memberi nasihat dari segi mental mahu pon fizikal...memberi nasihat membangkitkan semangat semula kepada mereka yg mengalami penyakit cinta atau sindrom jiwa yg x dapat dipupuk...

terima kasih oshin,u kawan yg baik...thanks sudi dgr cite sedey i...
terima kasih mas,kau lah kawan aku dunia dan akhirat...aku da jadik semangat balik..

tapi....................

"memberi nasihat kepada orang lain memang senang tapi tidak kepada diri sendiri......"


"hati yang kecewa tidak ader siapa pon yang tahu....memang aku nampak hepi dan tersenyum riang,tapi sebaliknyaa.....biarkan semuanya berlalu pergi dan aku redha"

No comments:

Post a Comment