Thursday, March 25, 2010

Lepak

dah nk setengah tahun aku duk seremban nie,nak g rayau sane sini,pegi segala ceruk itu bukan aku...
inilah 1st time lepak kat mekdi senawang,walaupon dari umah tak sampai 10 minit,memang katak bawak tempurung tul duk seremban nie....
tu pon der member ajak melepak...aku lansung x menolak,walaupon kurang sehat...demi kawan aku berkorban,lagi pon die tension pasal cinta dan study....aku kene bagi 100% support....
bla...bla...bla....kesian....pot pet pot pet pot pet....gelak...ketawa...tepok2 meja...sedar2 da kul 11.30,die pon nk jalan jauh....perbualan pon terbenti n noktah kat situ je...

kalau ati sedang berkecamuk...org yg patut kite kongsi citer adalah bukan org yg kite rapat...tapi sebaliknye org yg kite xbape nk kenal n rapat,sebab aku rase mesej yg nak disampaikan lagi berkesan kot.....

No comments:

Post a Comment