Tuesday, February 9, 2010

misi,visi dan impian

  • kalau nak bercerita tentang misi,visi dan impian memang panjang lebau cite die...dan aku memang cukup malas utk menaip....penat da menaip kat opis,tenaga dijari semakin kurang...
  • mama kate aku memang kuat berangan...kalah mat lampir...eh silap lak,"si mat jenin",tapi last2 tak jadi ape p0n...
  • kali ni aku nak buktikan yg angan2 aku menjadi kenyataan....sape bilang kite tak boleh berangan lebih2?jgnla sampai jatuh dari bangunan 13 tingkat,itu memang nk g jahanam...
  • semua org tak tahu ape yg aku sumbat kan dalam otak aku yg x bape besar sgt ni....tapi mcm2 benda leh sumbat sampai sendat da jadinye....
  • tapi x bagus jgk kalau kita byk sgt sumbat dan pikir...takut otak leh jadi lembab dan hang.....last2 leh jadi pelupa dan ilang ingatan......bahye tu....
  • mate pon da sepet,aku pon xth pe yg kau merepek ni setan......jum tido sambil mimpi yg indah2 dan manis......nak peluk die erat2...nak cium die.....nak hempap die kuat2..."hai patrick...hai spongebob"hehehehe
i NeVer RegrEt what i've doNE..
beCauSe i LoVe U
EveN u Dun KnOw How MucH i Love U..
U aRe Part of My SouL...
i Dun WanT to Lost U...
No Matter what,u will always in My HeaRt....
EveN iTs Force me To Leave u...
i Love You Always...


p/s:semoga impian tercapai....amin

No comments:

Post a Comment