Sunday, February 21, 2010

bekas a.k.a EX!!

  • hmmmm....nak mengeluh panjang pon tarakla gune...naik pusing aku dgn bekas kekasih aku yg s0rang nie...memang kisah cinta kami agak berserabut sikit,tapi walaupon berserabut2...sgt2 lah mencabar kemindaan aku sebagai sorang wanita yg sabar dan hati yg kental....
  • 1st love aku gagal dipertahankan,sebab si die sgtla pemalas,family aku reject...abg2 aku smua x suke,cinta monyet dorg kate...4 tahun hancurs mcm tu je....2006 my happy ending bersepai2.....arghhh!!xder jodoh pe nak kate....ader hikmahla tu tapi 2bln gak berenang air mate..
  • pastu bercinta plak ngn sorg mamat nie...tapi xsampai setahun da putus,sebab mama kate die suke pakse aku....kalau aku penat x nak jumpe die...die mengamuk dtg umah aku,aish der sawan babi lak die nie.....aku bosan tul ngn manusia yg suke pakse2 nie....mase valentinde day 2007....aku dgn serta merta membuat keputusan sebulat2nye DAN sepetak2nye utk berpisah....senang hati aku,menjadi bujang terantang-tang kembali...bebas!!
  • sebenarnye aku nk cite pasal EX aku yg ketiga,yg paling laters la...even its been 3 years dah break tapi ntahla aku tak bape paham sgt ape yg terbuku dlm ati die nie...menyesal ke kecewa ke?sape suh curang dgn aku,padan muke....aku ni da cukup baik da x bgth awek die skrg...biarla aku mengalah je,bagi pakwe sendiri kat org lain....baik tak?
  • ingatkan cite aku ngn die da abis da....tak pasal2 kat fesbuk die name aku xder...ritu die yg giler2 nk add aku..mustahil xder lak....nie mesti kene delete nie...
  • dgn nada marah terus anto mesej thru fesbuk.....pot pet pot pet dan terus sent....kejap tu hp maxis bervibrate....zerrkkk,zerkkkk!!dgn jawapan yg lengkap telah berbalas...
  • awek die delete aku....damn yoU!!tapi pesal lak die nak delete2 aku,bkn kah kami sudah berpisah...tak cukup ke 3 tahun tue.......dgn jawapan yg agak sentap jiwa aku.....die xnak kami bercontact2 lagi........
  • aku tak paham pangai pompuan2 yg tak phm erti sahabat dgn kekasih....kalau nak jeles ngn aku pon tak patut tul,aku xdpt pape p0n...keciwa kene tipu dgn org aderla.....
  • siap nk delete2 aku bagai...tak bagi contact2 kunun...yg laki sengal nie pon duk ikut je....kunun2 syg lah....ckp lah pape yg leh tenangkan keadaan ni mcm nk tambah api je...
  • aku da cukup makan ati dulu....aku xnk bermusuhan,kalau boleh...yg lepas biarkan lepas,tapi aku tetap nk contact....tapi manusia2 skrg x phm...tahu pk nk jeles n marah je....zaman purba tul!!
  • aish....suhu kepala otak aku terus naik mendadak,aku decide xnk contct lansung dgn die,dpt awek mcm singe giler...takut aku,silap2 aku kene ngap lak...
  • tapi setelah dipujuk rayu....aku terus cair....die xnk terus putus hubungan dgn aku....aku pon tak mahu...die ckp byk sgt kenangan aku dan die yg xdpt die lupekan sampai skrg...hmmm....walaup0n kami takde jodoh,xbermaksud smuanye terhenti disitu je....aku akan terus bersahabat hingga hari tua.................betol ke??kawan jela...aku tak suke merampas hak penjagaan org.....dose tau!!kalau die der perasaan lebih2 tu...sukatilah,bagi aku da terlambat da....bas da lepas pon,aku da buang segala kenangan2 mahu pon perasaan kat die....bye-bye Cinta pudar.....

No comments:

Post a Comment