Friday, December 11, 2009

sangat semak skrg.....

  • waktu tetap berlalu meninggalkan segala kisah2 suka mahu pon duka...tahun 2009 hampir tamat....rasenye tahun nie suam2 kuku je...xsuke sgt x sedih sgt..bese2 jelah..kalau sedih pon aku buat2 lah happy....berlakon sikit pe slhnye kan kan kan.. :)
  • tahun nie jgk masing2 nak menamatkan zaman bujang...yg tunang2..ada gak gatal nk kawin walaupon duit tarak,kenduri 10 dulang pon leh layan,yg menambah koleksi anak pon ader....aishh mcm2...
  • jeles ke beb???hahahhaha...nak kate jeles...derlah sebesar duit 5sen tu ar..nk lebih2 xderlah...da sampai jodoh dorang xkan nk tahan lak kan...go head jela,aku tayar pancit xleh nak kejar...hahhaha
  • anyway congrat i wish to all my friend yg selamat bertunang,yg belum tue...tunggu jela..mase korang pon akan sampai...tp xtahu lambat ke cepat(termasukla aku skali,laku ke x ni beb??)
  • yg sorok2 tunang atau kawin yg x jemput aku tu...lantak korang lah,aku nampak korang kat mane2...aku buat bute je...sape suh x jemput aku...huh sengal!!
  • aku happy sgt mendengar berite2 gembira ni dari kawan2 aku walaup0n der yg bgth agak lewat......kecik ati tu der gakla tp org xpenting beselah mesti tahu yg last2......
congrat friend,love u all,muahss!!!

No comments:

Post a Comment