Wednesday, December 30, 2009

2009 tinggal kenangan

aku hanye mampu tersenyum..mengingati segala kenangan2...pahit,manis,suke duka serta benda2 yg pelik2 berlaku sepanjang thn 2009...der yg berjaya wat aku ketawa dan yg menangis pon der...thanks to all my friend yg otak giler2...

so far..kawan makin tambah tp der gak yg seketol dua yg menghilangkan diri gak...xth lah sesat jalan ke?atau memang saje2 menjauhkan diri dr aku...ade aku kesah??lantak lah korang..aku x leh lah nk pakse2 org dekat2 ngn aku...itu "SS" namenye..dulik pe aku!!.

ermmm..takut melangkah ketahun seterusnye,tak tahu per yg berlaku dihari2 yg mendatang bukan??ape kejayaan aku?sape jodoh aku?bile ajal aku sampai??setahun melangkah..umur pon bertambah...xkan x pk soal jodoh kot??tatot2 nk jawab soklan nie....mude lagi kot...hehe

tahun 2010 nanti rerase nk jadi yg lebey baik,rock n roll dikurang kan sikit,jd ayu plak,insyaallah
pastu nk buat org2 sentiase tersenyum dan menerima aku seadanya...

da namo wat azam byk2...takut x capai lak nnti...simpan je lam ati,malu nk pamerkan diblog...nanti der org ketawa bile bace...almaklumlan aku totally kurang sempurna,kalau nk berubah 100% tu ssh sikit...50 % pon belum tentu,tapi aku akan cube...yes!!i know oshin u can do it....!!i know!!semangatII.......

k nie last word dari aku,ayat2 cinta org kate:

"tuhan kirim kan lah aku kekasih yg baik hati"
yg menerimaku apa adanya...........

"maaf,bilaku tak sempurna,
cinta ini tak mungkinku tegah....


oshin 2009...end~~~

No comments:

Post a Comment