Tuesday, October 6, 2009

diri aku

oyey!!nk lumpat2 mcm kangr00,xder ape yg nk dik0ngsi dlm blog aku yg ntah aku mengarut nie..

anyway...kekusutan yg der lam pala otak aku nie...telah berjaya disurutkan...
bagaimana aku mengatasi masalah itu??minumlah kopi jantan setiap mase,pasti anda akan merasai kehebatan kopi jantan itu hingga ke sum2 tulang...statement yg macam haram kan...

rini aku pose,hebatkan aku...maybe ini punce2 aku lebey tenang dan aman....
terima kasih ya tuhan,kerana memberi aku kekuatan menjalani ibadah mu....

kesimpulannye nanti..sluar aku confirm londeh paras lutut...seksinye aku...haha,pape jerlah...janji aku tenang,tidak memikirkan sesuatu yg boleh merosakkan minda aku sendiri...

eksperimen dr makmal 1 :-

  • betol ke semuanye ok??erm...70% leh kate ok
  • bagaimane lak ngn hati?tipu kalu kate xsedih...sgt sedih tp sorokkan
  • perasaan ego?yup...oshin memang ego,pentingkan hati sendiri,bongok!!
  • sampai bile nk cmni?xth...tapi seblum kiamat,confirm oshin akan ok
  • masih menunggu??menunggu..tuk pe,biarlah...kegembiraan akan sampi tp lambat
  • sunyi x??huwaaaaaaaaa....mcm nk giler,tolong turunkan pari2 dr khayangan tuk menemani sy.."honestly,i need someone beside me"
  • da la x mau jwb lagi soklan2 cmni....sila berambus!!

3 comments:

  1. hahaha.tak paham sangat.tapi layan je la:p

    ReplyDelete
  2. biskut:hehehe,xder pape...saje uji minda
    amir:u xpaam?i lagi x paam ape i taip...aishh

    ReplyDelete