Saturday, October 10, 2009

aktiviti kire semutt....

rini si die g men paint ball di gombak kate si die ngn geng opis,layan kan je,jadi kami x pat spent time bersama dis weekend,tidak mengapa bagi aku....(dlm ati marah gak rs nk tembak je kwn2 die, sibuk time2 weekend niela dorg nk men,g la raya deepavali ke,kismas ke,adoyai)

oleh itu aku akan teyuskan mengira semut2 yg berjaya mencerobohi bilik gelap aku nie,memang semangat tol dorg,bape thn lah dorg nk sampai ke tingkat 8 nie ek,lum lg tingkat 30,syabas!! kepada sang semut2,ada gula aderla korang,benci aku...

sudah jiwa dilanda puting beliung,di hempap lg ngn pokok getah gred A,ar busan gile babeng si die tiada disisi tuk menemani aku,patut kah aku membantai 3 movie ketika ini seorg diri,o0o no muntah nnti....

pastu si die akan teyus ke puchong umah akak die der makan2 katenye,erm...langsung x pelawa aku,huh!berat berkati2,mmg menyakitkan ati...tahulah aku nie rock n roll mmg xsesuyai pn kami berdue...malu2 kucing lak nk bwk aku jmpe family die,nanti aku tukar jd power ranger balut smua bdn....tecik tol ati nie...huwaaaaaaa

mybe die lum ready,dgn perwatakan yg aku der skrg nie....confirm family die x suke tapi makcik pakcik den nie baik org nye,nmpak ajo brutal mental,tapi ati den suci bersih xder berkarat2 sane sini...den xpandai nk berlakon baik2 nie,ni lah reality den ni ar...dun judge da book from da cover k...hah...den geraM nie.....

xsuke x der hal la...sok dapat menantu lagi macam hantu...padan muke....ambikkk!!yucks!!...haha

kepada kt luar sn yg single mingle,mehla isi borang...den pandai mengemas,membasuh,menyental daki,me...masak(lum pro g,lehla air ngn maggi goreng spesel..huhu),dan membuli....hahhaha

nota dr penjara:kala jengking lam penjara pon leh berubah nie kan manusia..pieces of cake je

mari bermesra2 dgn patrick...aktiviti tdo ar pe lg da busan gile babeng

No comments:

Post a Comment