Saturday, September 12, 2009

suratan atau kebetulan..jeng jeng jeng

disebabkan hari raya aidifitri yg bakal kite sambut bagi smua umat Islam satu dunia jatuh pada hari ahad bersamaan 20hb september 2009,(kalu xder pertukaran) oleh itu aku akan spent duit sikit membeli kek kat mama ku yg sgt aku cintai,kasihi,sygi,bucuk2 kat U mama KU...my love to u never end....ceh!!nk jiwang2 lak...

tahun lepas aku tarak sambut..sbb aku bz practikal,but tahun nie aku akan korek2 duit yg makin susut dlm wallet aku ni,akibat sopping over limit...xkisah lah kek murah ke mahal ke...janji ianya sumber dari aku...betol x??maybe xder hadiah2 yg mahal tuk oshin bagi utk mama...wet pon ciput je :(,but i try to make u happy always beside me....tht is ma promise 2 u m0m...

kek itu akan ku sorok kan kt bwh katil ke atas almari ke..janji tempat yg selamat...dan yg paling penting,xder kene bwk lari tikus ke semut ke...pastu pagi raya br aku kasi....wah suprise!!bestnye!!msti mama happy kannn??
ermm...xder org pon nk buat kat aku mcm nie....paling2 pon,surprise kene baling ngn telor,yuck!!bangkai bau die....kunun2 nk g mcd nk celebrated birthday..skali sparuh jalan da berdepek2 ngn telur atas kepala....bongok tol kwn2 aku nie..punye aku dress up kalah liyana jasmay time tue...abis hancus!!anyway thanks alot dude...sampai mati aku ingat...hehhe

kepada mama....we?? eh silap2....i LOVe U...i wanna to B with u always n maked u smile....mwahhhhhhhhhh... happy birthday yg ke 46 tahun...semoga nampak mude selalu ya!!amin........

ur sweet daughter,
oshin kwn bergosip...hehheheh

No comments:

Post a Comment