Thursday, September 10, 2009

10 hari lagi umat islam berpuase

posing saje2 tunjuk wallet baru,der org kate wallet gua mcm bdk2 tadika...gua xder hal,tapi gua telah mengambil
keputusan utk membeli wallet baru yg berjenama United Colour of Benetton...haha,walaupon gua x minat hijau,tapi gua tetap mahu rembat ini beg,sebab tinggal satu saja...



lame tidak memblog diri...rs mcm da berhabuk n bersemak samun da blog nie...dikesempatan ini saye "oshin" bkn name sebenar mahu mengucapkan selamat hari raya.....eh2,pose x bis g....x leh wat ucapan cmtu..kot2 sok lusa mati,sape tahu kan?

sowilah gua agak bz melayan kerenah mama,serta adik gua yg bagi fening saja pala gua...mahu saja gua lari masuk utan,suh batu belah hempap gua....sib batu belah da xder...selamat gua

gua terpakse ganas2 sikit kali ni,sebab tekak gua da rase sakit,perit ++ rock (angkat 3 jari),kalu nyanyi lagu ella confirm juri xder pk 2,3 kali...terus gua dorang kasi menang nye lah...yeyyeye,mcm amok lak....

so far persiapan raya,sudah beres smua...butik B C LIM di melaka,gua ngn family gua lawat hampir 9 kali,masuk 10 kali promoter dorang pon da x mau layan gua da...sik muke korang je...lain2 customer tarak kah??msti dorang ckp cmtukan..sib baik lah muke gua tarak mcm itu banduan terlepas dari penjara kajang,klu x confirm citer balai...

tahun nie,boleh dikatekan kami anak beranak 100% baru,thank mama kerana sponsor...almaklumla gua masih belajar,kalu gua da keje bukan kate baju,rumah pon gua tukar baru...haha,tapi gua agak x puas atila,adik gua dpt jeans jenama guess,gua lak dpt jenama cap ayam kampung,ini x adil kan?disebabkan adik gua pandai mengunekan kate2 manis kalah madu lebah,die pat lah ape yg die mahukan....ces!!!pasni gua bagi ayat lagi manis mcm jus tembikai.....aumss!!!confirm pat agi mahal dari itu...tunggu dan lihat ya....

pape pon gua bersyukur dgn pe yg gua ader skrg....every year pon smua tukar...xder yg tercicir...hope thn nie gua pat wet raya agi...kepada pakcik2,makcik2 bapak2 ibuk2...jgn lupe oshin ya...

selamat menerus kan BERPUASA....
semoga amal ibadat kita diberkati olehNYA
,AMIN....

2 comments: