Saturday, May 14, 2011

MAY!!

  • 8 May 2011--->hepi mother days to my Mama....We love u so much...
  • 12 May 2011 ---> 2 tahun sudah....wahh!!kejap je,tapi dis year mcm masing2 da slow sikit...its ok as long as friendship never end...
  • 13 MaY 2011---> 1st time g cucuk langit at PURE BAR MELAKA RAYA.....org berpesta,aku plak pemerhati....mcm2 gelagat manusia...kunun nak release tensi0n...tapi aku tak pk tempat mcmtu leh tenangkan pikiran...memekak sane sini.....tapi aku suke tgk live band dorang....best!!!5 stars aku bg.....juz having fun with my bos...dorang belanje aku follow je...dorang nk goyang ke?nk lalok ke....lantakla....but Im Not...i juz wanna t0 b myself...coke lagi sedap n manisla....hahhaha
  • 15 May 2011---> mood umah baru da sampai......surat bank sudah sampai effective on 1st June da kene sederkah duit RM824 kat bank rimau......adeh!komitmen semakin bertambah beb!!....so elakkan berbelanje over limit k!!manage ur money correctly.....


oshin kamu maybe sudah tua!!!sedarla kamu.....

No comments:

Post a Comment