Wednesday, January 5, 2011

1.1.11



  • aku ade decide something pada tarikh ini.....tapi terpakse di pospon ke tarikh lain,disebabkan aku sendiri yg mintak ditundakan....maybe tarikh 11.11.11...wow dasat!
  • pade 1.1.11 terpakse bekerja walaupon inilah NEW YEAR 2011....ape leh buat,inilah nasib org logistic seperti aku...running shipment 24 hours....semput dada wei! disebabkan komitmen yg semakin bertambah2...aku terpaksela kerja keras....biarlah org kate nepal n bangla pon cutila....ade aku kesah!
  • seriusly no more life 4 me.....pegi keje gelap...balik keje gelap....haishh!
  • tapi x mengapa....selagi tulang 4 kerat ini boleh bekerja.....insyallah segalanye berjalan dengan lancar...
  • azam?tahun nie tak sempat lagik nk buat azam.....asik keje je sampai lupe nk berazam...langsung takde cita2 n impian.....huh!
  • pade tahun baru ni jgk...my baby kene tahan wad...cian die....dengan bz keje....sempat gak curik2 mase tgk die pade keesokkan arinye...mahu nangis tgk die.....takpe ni adalah dugaan...
  • aku harap tahun 2011 nie..kehidupan aku lebih bertambah serius....n ingin hidup bahagia disisi orang tersayang....harap kekeliruan ini terhapus.....n perasaan aku kembali kepada wanita normal seperti sedia kala....
  • wei....aku sayang die sgt!!!!!!!!!!!!!!aku tak tipu....ini betol2 bukan COBAAN tau....

No comments:

Post a Comment