Thursday, November 18, 2010

idaman kalbu...

  • takde ape benda nak dibanggakan...
  • tapi dengan hasil titik peluk sendiri...aku akan memiliki rumah idaman...
  • korang nak beli kete bergaya,ke sane sini....aku tak kesah langsung....
  • setakat kereta baru yg harga puluh2 ribu,ratus2 ribu...tapi lepas 10 tahun da terbarai...n kene tukar kete lain yg lagi power....tak usah lah berlagak sekarang..aku langsung x masuk kepala smua tue...
  • yang penting umahku syurgaku..........aduhh nyamannnye!!!korang tdo n memasaklah dalam kete sampai lebamm.....
  • peringatan kepada bakal suami aku...yang ntah sape2 pon aku tak tahu...boleh la basuh kaki,basuh muke,masuk umah aku....takyah la susah2 nk garu kepala nak carik umah....tempat berteduh sudah ader.....hehehe

No comments:

Post a Comment