Thursday, April 15, 2010

keturunan

  • kerap sakit dada...
  • mase baby dulu,mama kate aku memang ader sakit tu...
  • tapi lepas umur aku 2 tahun penyakit tue dah hilang...
  • memang hepi sungguh mama ngan ayah,sebab da xpayah tiap2 bulan g sepital sedut kahak da..
  • kalau tak aku kerap kene sesak nafas,kene pakai oksigenla...cian aku time tue,kurus je,mcm xder zat,muke pon pucat je...
  • mama ngan abg no 3 aku,da tua2 baru kene penyakit nie....bile aku tgk dorang kene,dasattt!siap bunyik2 enjin...sedup in haler mcm best je...rase buah-buahan ader,rase mint ader...wah!!macam shisha syoknye...tapi sakitnye hanye dorang je yang tahu..
  • sejak dis week aku da start plak mengah2,nk cakap pon sakit dada...
  • mungkin sejarah akan berulang.....
  • saye benci "asma"!!

No comments:

Post a Comment